img_7692.jpgHommassa kun hommassa palaute on paikallaan. Kun suomi 24 – ssä pyydetään meitä kirjoittamaan useamman ja päivittämään kuvasivuja, niin heti hommiin vaan. Eiköhän Leena ja Marikin pian laita näppiksiään kuumaksi.

Tiedottaminen on todellinen taitolaji. Helposti – ja usein ihan aiheesta –  saa palautetta siitä, että asioista ei ole kerrottu ajoissa ja kaikille niille, joita se koskee.   Usein kuitenkin tiedotus hukkuu sähköpostien, nettiosoitteiden ja lippulappujen tulvaan. Ihana asia internet tekee tiedottamisen helpoksi, mutta vaatii käyttäjältään paljon. On osattava ja muistettava surfata oikeilla sivuilla ollakseen jatkuvasti ajan tasalla.

Me teemme vilpittömästi parhaamme kertoaksemme niin paljon kuin mahdollista omista tekemisistämme ja mielipiteistämme. Koko valtuuston äänitorveksi Maria ei kuitenkaan voi valtuutta. Täällä ilmestyvät tekstit ovat tietenkin hänen omia subjektiivisia näkemyksiään. Toivottavasti valtuustokauden aikana moni muukin valtuutettu tai ryhmä tulee ulos internetkaapista.

Omistani mietteistä elämänmenosta kirjoittelen myös osoitteessa www.saarapeutereheikka.com. Linkki tähän blogiin on sivustomme oikean alalaidan linkkilistassa.